Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти.

606

У середині грудня минулого року Міністерством Освіти України було проведено засідання стосовно нової концепції розвитку освіти. В її створенні приймали участь фахівці Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України. У засіданні приймали участь представники міністерства освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти та представники обласних управлінь освіти.

В основі нової концепції закладено два головних принципа: практична спрямованість системи освіти та межпредметна інтеграція. На думку експертів інституту педагогіки - головне завдання нової концепції початкової освіти - розвантажить і зацікавить. І саме ці головні принципи повинні бути закладені у нових підручниках для 1 класу. Зошити для 1 класу, на думку фахівців, повинні доповнювати підручники, роблячи навчання більш різноманітним та цікавим. Для впровадженна принципу практичної спрямованості новий навчальний процес повинен нести в собі більше практичної діяльності, самостійної роботи, різного роду досліджень та пізнавальних екскурсій.

Міжпредмента інтеграція на думку фахівців також повина сприяти розвантаженю та підвищити якість системи освіти. Зважаючи на досвід деяких європейських країн, існує практика поєднання деяких споріднених дисциплін. Одними з головних є українська мова та література. Прихильники  такого поєднання приводять у приклад навіть вивчення іноземної мови, яке не містить розподілу на мову та літературу. Також реформаторами пропонується запровадити новий інтегрований курс під назвою "Світогляд". До його складу можуть увійти три предмети - "Природознавство", "Основи здоров'я" і "Я у світі". За словами прихильників такої інтеграції цє не тільки зменшення навчального часу, але й біль фундаментальніше викладання навчального матеріалу.

Також у новій концепції пропонується змінити систему контролю та оцінювання знань. Пропонується у першому, другому та третьому класах оцінювання рівня знань школярів проводити тільки вербально. А вже в четвертому класі запровадити систему оцінювання, яка буде фіксуватися у класному журналі. Для "справедливого" вирівнювання початкових знань та здібностей школярів, пропонується окремо формувати класи із дітей 6-річного та 7-річного віку. 

Прес-центр центру навчально-методичної літератури. Наш сайт в інтернет - schoolbooks.in.ua.


Если вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter.

Категория: Статьи

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Вопрос:
Решите пример: 11 - 7 (ответ числом)
Ответ:*
Введите два слова, показанных на изображении: *