Шахраї представлялися співробітниками банку: в Одесі закрили кол-центр
В офісі шахрайського кол-центру, який розташовувався в Приморському районі міста, збиралися дані про банківські рахунки громадян для зняття з них коштів.
За даними слідства, з метою заволодіння коштами громадян зловмисники обладнали офіс Sip-телефонією та електронно-обчислювальною технікою. Телефонували людям і видавали себе за співробітників банківських установ. Отримували від довірливих громадян персональні дані та інформацію про їхні особисті рахунки й одразу ж знімали з них кошти.
У приміщенні кол-центру було проведено санкціонований обшук. Вилучено 35 комп'ютерів і ноутбуків, мобільні телефони, а також інші речі, що становлять інтерес для слідства.
Відкрито кримінальне провадження. Йдеться про шахрайство, вчинене шляхом незаконних операцій з використанням електронно-обчислювальної техніки. Санкція статті передбачає позбавлення волі на строк від трьох до восьми років.
Викрили його співробітники управління протидії кіберзлочинності в Одеській області Департаменту кіберполіції НПУ спільно з працівниками слідчого управління ГУНП в Одеській області.
У поліції нагадали, що працівники банківських установ не запитують пін-код, термін дії, а також коди безпеки банківської картки. Цю інформацію повинен знати тільки власник картки.