Знову все не працює: абоненти «Київстар» скаржаться на проблеми зі зв'язком
Вранці у середу, 20 вересня, користувачі мобільного оператора «Київстар» знову повідомили про збої у роботі, а саме відсутність зв'язку, неможливість перевірити стан рахунку і скористатися іншими послугами у додатку.
Про це йдеться у коментарях під останнім дописом компанії у Facebook.
Напередодні ввечері стало відомо, що оператор відновив роботу мобільного застосунку «Мій Київстар» після хакерської атаки, тож всі послуги мають бути доступними.
Натомість у коментарях користувачі пишуть, що працює зовсім не все. Крім того, дехто знову скаржиться на відсутність мобільного зв'язку і мобільного інтернету. Також не доступні також деякі інші послуги. Водночас сайт «Київстар» наразі працює у звичному режимі.
У «Київстарі» відреагували на новий збій, у компанії заявили, що знають про складнощі зі зв'язкою в ряді міст на заході та півдні України.
У прес-службі мобільного оператора повідомили:
Нагадаємо, уранці 12 грудня через збій у користувачів «Київстар» зник мобільний зв'язок та інтернет. Компанія назвала причиною збою потужну кібератаку.