Магазин Autoshini.Com робить висновок - дешеві шини стають нормою для сучасного водія
За деякими дослідженнями, у найближчому майбутньому більша частина коліс, що імпортуються з Китаю, захопить більше половини ринків у різних країнах.
Багато автолюбителів по всьому світу останніми роками стали надзвичайно чутливими до цін, що пояснює, чому китайські бренди завоювали таку популярність на ринках.
Фахівці інтернет магазину Autoshini.Com очікують ще більшого домінування китайських коліс. Порівняння статистики продажів та передбачуваних тенденцій, дозволяють зробити досить простий висновок, кількість машин, що використовують китайські автошини, буде тільки зростати. Це стосується як літніх, так і зимових моделей. Все відбувається поступово, спочатку була недовіра до літньої гуми, поступово вона стала нормою. Тепер процес адаптації відбувається у зимовому сегменті.
Низька ціна та агресивна політика захоплення нових ринків сильно позначається на місцевих виробниках, які змушені адаптуватися під сучасні реалії, всіляко здешевлюючи автошини. Завод Росана не дасть збрехати. Відсутність строгих нормативів за шириною протектора дозволяють обходити багато нюансів, ви напевно не раз чули, що у китайської гуми ширина протектора набагато менша, зазначених цифр на боковині.
Більшість покупців розглядають шини як "небажану покупку", але усвідомлюють необхідність і часто нехтують ключовими показниками безпеки. Люди намагаються купувати колеса якомога дешевше, не замислюючись про термін служби та подальше обслуговування.
Хоча якість гуми, що імпортується, за останнє десятиліття покращилася, слід пам'ятати, що вона не має тих же переваг, що автошини, вироблені такими компаніями, як Continental, Goodyear або Michelin.
Підводні камені
Якщо ви отримали пошкодження шини місцевого виробництва або виявлено заводський дефект, це питання можна негайно вирішити, у крайньому випадку, докупити 1 колесо.
Це ключова відмінність від імпортних коліс, де в багатьох випадках немає представника, який міг би допомогти.
Хоча якість недорогих китайських альтернатив покращилася, різниця між ними та місцевими автошинами, як і раніше, варіюється, оскільки місцева гума виробляються з урахуванням погодних та дорожніх умов регіону, що забезпечує більш тривалий термін служби.
Імпортовані шини, навпаки, виробляються за стандартною фіксованою конструкцією, розрахованою на усереднені кліматичні показники та температурний режим.
Двійники з ідентичними малюнками протектора
Друга важлива причина, складність отримання конкретної інформації щодо дешевого аналога. Китайські шини мають важливу особливість, як правило, є 2-3 моделі з ідентичними малюнками протектора, але під різними торговими марками.
Багато водіїв припускають, що є якісь внутрішні відмінності або конструктивні особливості, тому не можуть усвідомлено зробити вибір.
Створення кількох брендів з однаковими малюнками дає змогу мати кілька дилерів в одній країні. Якщо з якихось причин один бренд не був прийнятий, або дилер не вжив належних заходів щодо просування та розвитку впізнаваності, існує запасний варіант у вигляді брата близнюка.
Потрібен приклад, будь ласка:
- Sonix та Roadmarch
- Mirage та Ovation
- Westlake та Goodride
Місцеві виробники коліс
При використанні місцевої шини, інформацію можна отримати набагато простіше, поширеність куди вище, а додатковим бонусом є особисте спілкування з представником, залежно від проблеми, що виникла.
Розмаїття відгуків, та повсюдне використання, дозволяє оцінити сильні та слабкі сторони кожної моделі, чого не можна сказати про китайські колеса.
У середньому, шини місцевого виробництва можуть прослужити приблизно на 10 000-15 000 кілометрів більше, ніж автошини, привезені з-за кордону. Однак стиль водіння та дорожні умови відіграють важливу роль у довговічності будь-якого продукту.
Відповідно до інформації інтернет магазину Autoshini.Com, багато клієнтів покладаються на ім'я та історію бренду. Continental працює вже понад 150 років, і люди довіряють бренду. Таким чином, вибір комплекту гуми зводиться до двох факторів:
- Визначення бюджету
- Пошук знайомої назви бренду, який підходить з обраного діапазону цін
Агресивна політика захоплення ринків часто виходить на внутрішньополітичний рівень, не рідкісні випадки введення ввести антидемпінгові мита на китайський імпорт. Такі практики використовуються повсюдно.
Основний аргумент, захист внутрішніх інтересів країни, робочі місця та податкові відрахування до скарбниці. Україна в цьому плані поки не сильно виявляє ініціативу. У країні вистачає інших проблем, які набагато вищі у пріоритеті.