НОВИНИ ГРАД » Новини компаній » Визначення та зміст державних реєстрів
Визначення та зміст державних реєстрів
Читати grad.ua у  

Державні реєстри України – це особливі інформаційні ресурси, які зберігають документи та інші важливі відомості як на паперових, так і на електронних носіях. Окрім того, в реєстрах також зберігають справи та системні записи за встановленою формою. Ця форма розроблена реєстраторами. Тема державних реєстрів дуже добре розкрита в наступному матеріалі: https://youcontrol.com.ua/ru/topics/derzhreiestry-ukrayiny/ – всі питання в даному матеріалі освітлені досить докладно та дуже професійно.

Хто є адміністратором держреєстрів

Адміністратор Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України – це Державне підприємство «Національні інформаційні системи».

Міністерство юстиції України заснувало державне підприємство «Національні інформаційні системи» наприкінці весни 2015 року. Скорочено ця установа зветься ДП «НАІС». До організаційної структури ДП «НАІС» відносяться, окрім головного підприємства, ще 24 регіональні філії. Вони розташовані в обласних центрах України.

Підприємство функціонує виключно на господарсько-розрахунковій основі.

Хто та з якою метою має змогу користуватися інформацією з українських держреєстрів

Призначення державних реєстрів – нескладний і комфортний пошук інформації. Використання реєстрів допомагає вирішувати одразу декілька найважливіших завдань:

  1. Оперативна робота з документами.
  2. Зберігання і захист даних від несанкціонованого доступу сторонніх осіб.
  3. Легкий та комфортний пошук необхідної інформації.
  4. Надання інформації на вимогу.

Державні реєстри ведуться у електронному вигляді. Завдяки цьому достатньо просто створювати та вести облік, а також отримувати доступ до інформації.

У держреєстрах можна виконати сортування та пошук необхідних відомостей. Основні завдання, які виконують держреэстри – це облік та безпечне зберігання даних, їх видача або передача на вимогу.

Доступ до більшості державних реєстрів мають практично усі громадяни України. Для початку роботи з реєстром може знадобитися реєстрація або авторизація. Деякі реєстри не вимагають цієї процедури й одразу готові надати відомості відповідно до запиту. Більшість реєстрів працює безкоштовно, але безплатний пошук може відрізнятися від надання відомостей з реєстру на платній основі.

Як користуватися даними з українських держреєстрів

Якщо певні особи хочуть одержати повну інформацію про контрагента, який їх цікавить, то їм рекомендуємо вдатися до можливостей реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців. Ця автоматизована база даних створена за підсумками аналізу більше сотні українських державних реєстрів. При зверненні до сервісу YouControl люди істотно заощаджують свій час, отримуючі актуальну інформацію, щодо контрагентів, які їх цікавлять.

YouControl

Використовуючи можливості системи, люди отримують відмінно структуроване досьє з десяти глав на фізичну особу-підприємця або на певну компанію. Кожна вкладка містить актуальні дані про поточний статус підприємця або організації, включаючи реєстраційні, податкові та судові дані, фінансову звітність і ще багато іншого.

Сервіс YouControl професійно займається аналізом інформації з відкритих і офіційних джерел. Ця робота дозволить провести власний аналіз і своєчасно дізнатися про судові справи, податкові заборгованості або банкрутство контрагента, який цікавить. За результатами досьє зацікавлені особи можуть переконатися в порядності та відповідальності потенційних бізнесових партнерів з та вибрати вірне рішення.




Схожі новини

Коментарі