Щоб продукт добре продавався, недостатньо його високої якості. Велике значення має також те, як він оформлений. Саме зовнішній вигляд товару звертає увагу більшість покупців. Людина придбає продукт лише тоді, коли його упаковка приверне його увагу. Тому якщо ви хочете збільшити обсяги продажу та отримати більше прибутку, вам просто необхідно знати, як правильно розробити етикетку, яка продаватиме ваш товар. Про це ми докладно розповімо далі. Замовити наклейки та етикетки у рулонах ви зможете на сайті https://newmedia.ua/ru/etiketka/ друкарні Нью-Медіа. Нью Медіа може надрукувати етикетки та наклейки у рулонах малими тиражами. Це дуже зручно, особливо тоді, коли ви тільки починаєте свою справу. Вам не потрібно одразу замовляти великі тиражі. Ви можете замовити невеликий тираж та протестувати усі свої гіпотези.
Якою має бути етикетка на товар
Якщо ви думаєте про те, як зробити свою етикетку, вам потрібно пам'ятати важливі правила. Вона має бути не лише помітною, а й надавати точну інформацію про продукт. Також бажано дотримуватись наступних рекомендацій:
- Дизайн етикетки має бути розроблений для цільової аудиторії, яка і купуватиме продукт.
- Якщо у вашої компанії вже є фірмовий стиль, то його необхідно дотримуватись. Якщо фірмового стилю ще немає, можливо, настав час його створити. Це можна зробити самостійно або скористатися послугами дизайнерів.
- Згадка про ваш бренд має викликати у споживачів приємні враження. Тому етикетка має бути не тільки красивою, але й приємною на дотик. Ретельно підберіть матеріал. Подумайте про додаткове облагородження, наприклад, про нанесення цифрового лаку або фольги.
Етапи створення етикетки
Розробка етикетки товару відбувається у кілька етапів:
- Дослідження цільової аудиторії. Перший крок – визначити, кому призначений ваш продукт. Вивчіть інтереси, переваги та потреби вашої цільової аудиторії. Це допоможе визначити стиль та зміст етикетки.
- Определение сообщений. Какое сообщение вы хотите передать через этикетку? Это может быть информация о продукте, слоган компании, позитивная аффирмация. Подумайте, какие сообщения будут наиболее важны для вашей целевой аудитории.
- Создание дизайна. Начните работу над дизайном этикетки, учитывая выбранный фирменный стиль и сообщение. Помните, что дизайн должен быть не только привлекательным, но и информативным.
- Тестирование и оценка. Прежде чем окончательно утверждать дизайн, покажите его вашей целевой аудитории. Получите обратную связь от людей и сделайте выводы.
- Финальная коррекция и утверждение. Учитывая полученный фидбек, внесите необходимые коррекции в дизайн. Затем окончательно утвердите дизайн этикетки.
- Підготовка до друку. Перед тим, як надіслати етикетку на друк, переконайтеся, що вона відповідає вимогам для друку друкарні, в якій ви збираєтеся друкувати. У кожній друкарні вимоги можуть відрізнятись.
- Друк та виробництво. Після всіх підготовчих заходів надішліть етикетку на друк.
- Контроль якості. Після друку проведіть контроль якості надрукованої етикетки. Переконайтеся, що всі тексти можна прочитати, а зображення стоять на своїх місцях.
- Просування. Після отримання готових етикеток почніть використовувати їх на своїй продукції.
Замовити друк етикеток у New Media
Замовляючи етикетки в Нью Медіа, ви отримуєте такі переваги:
- великий вибір матеріалів;
- доступну вартість;
- можливість замовити мінімальну партію продукції. Від 10 метрів, якщо друкувати в рулонах та від 1 друкованого аркуша, якщо друкувати у аркушах.
Фахівці друкарні точно знають, як зробити етикетку на товар привабливою та незабутньою. Ви обов'язково переконаєтесь у цьому!