Експерти Pomocodius проаналізували на що найчастіше витрачали гроші українці під час літніх відпусток
Хоча зараз багато українських сімей перебувають у непростій фінансовій ситуації через всі відомі події, але економіка потроху пожвавлюється і бізнес «оживає». Про це свідчить дослідження проведене експертами компанії Pomocodius. Вони вивчили пропозицію вітчизняних магазинів та компаній та проаналізували, які промокоди користувалися найбільшою популярністю в період літніх відпусток.
Промокоди на дозвілля та розваги: стабільне зростання популярності
Якщо навесні 2022 року наші співвітчизники витрачали кошти переважно на товари першої необхідності та сезонний одяг, влітку тенденція змінилася. Дедалі більше людей почало цікавитися розвагами та шукати вигідні пропозиції щодо організації дозвілля. Зокрема частота того, як застосовували промокоди SlotCity з зросла на 23%.
Також на 31% зросла статистика використання промокодів на спеціальні пропозиції театрів, кінотеатрів та інших розважальних закладів. Не можна не відзначити, що на 25% частіше українці стали відвідувати ресторани та кафе: особливо привабливими для них стали знижки на меню та доставку, які пропонують багато закладів. А деякі віддають перевагу розвагам в домашній обстановці. Наприклад, статистика того, як використовували промокод ПаріМатч із свідчить: українці стали більше цікавитися онлайн-розвагами. Також люди охочіше купують ігри, електронні та паперові книги з промокодів.
Враховуючи, що липень-серпень традиційно асоціюється з відпустками та відпочинком, цей рік не став винятком. Експерти Pomocodius встановили, що 24% тих, хто запланував літню поїздку, орієнтувалися на санаторії Закарпаття, Моршина, Трускавця та Хмільника. Також актуальними були знижки, які пропонують ці заклади, наприклад, на проживання. Багато наших громадян намагалися заощадити і на перевезеннях, використовуючи промокоди на автобусні поїздки.
Які товари найбільш популярні у липні-серпні 2022 року: думка експертів
Традиційно найбільш популярними залишилися такі товари, як:
- сезонний одяг та взуття;
- гаджети та дрібна електроніка;
- смартфони;
- доглядова косметика;
- ліки та засоби гігієни.
Водночас у період літніх відпусток збільшився попит на сезонні товари, особливо купальники, сонцезахисні засоби, пляжні аксесуари, головні убори, рюкзаки.
Підбиваючи підсумки, зазначимо: вищеописані тенденції свідчать, що економіка України поступово адаптується до нових реалій. Активність на ринку підприємців та покупців виглядає досить перспективно і дає підстави сподіватися, що падіння економіки сповільниться.