З півмісяця тому я вже розповідав про те, яку плутанину влаштували «газовики» населенню. Компанія-монополіст, - це я про «Нафтогаз», - оголосила, що тепер вона (по суті) буде єдиним постачальником «блакитного палива» і населенню, і організаціям.
Начебто, таке рішення виправдане, бо в країні йде війна, а отже, все, що стосується життєво важливих речей, як для населення, так і для промисловості, резонно зосередити на цей період у руках держави. Але взявши такого роду зобов'язання, державна компанія просто мала видати «на-гора» продумане до дрібниць розпорядження.
Але, як часто у нас трапляється, все пішло не так, як припускали. Домогосподарства отримали рахунки на оплату послуг від «Нафтогазу», який не повідомив клієнта про те, що його договір з місцевим облгазом втратив юридичну силу. А головне – клієнт не має на руках жодного натяку на те, що він вступив у договірні відносини з новим продавцем послуги.
Далі – гірше. У найближчому відділенні одного з місцевих банків касир так і не змогла знайти рахунок, який був відображений у цій самій платіжці від «Нафтогазу». Наближається 1 серпня, а значить, термін передачі даних спожитого «блакитного палива». Ще тиждень тому я не знав, кому ці дані передати. Поки не отримав нової «платіжки» від того ж «Нафтогазу», де на обороті було повідомлено: порядок передачі даних колишній. Ви повідомляєте цифри до кол-центру свого облгазу або на чат-бот Вайберу і Телеграму.
Зараз я викладу кілька коментарів читачів популярного сайту «ХВИЛЯ», які так описали ситуацію, з якою зіткнулися:
Victor Ivanov
Тетяна Зеленіна
Ігор Філатов
Я спробував через цей офіційний сайт «Нафтогазу», з'ясувати: а який рахунок мені вказувати при передачі даних – старий чи новий, привласнений «Нафтогазом»? У нашому облгазі вже встигли ввести цей новий рахунок у свої комп'ютери? На жаль, відповіді не отримав.
Невже управлінці, які сидять у цих компаніях, одержують газ безкоштовно, якщо їх не цікавить ситуація з оплатою згаданого вище товару?