Жестова мова в сервісному центрі МВС
Мову жестів вивчають адміністратори та персонал сервісного центру МВС в Одесі. Такі, на перший погляд, не звичні курси украй необхідні для реалізації принципів безбар'єрності, толерантності та відкритості під час роботи з людьми, кажуть у центрі.
Безбар'єрність стала нормою цивілізованого суспільства. Її мета – створити комфортні умови для всіх, виявити свою толерантність у спілкуванні з усіма. Адміністратори сервісного центру щотижня проходять заняття з мови жестів. Спершу вивчати його складно, але дуже цікаво і пізнавально, зізнаються вони, тим більше, що знання ніколи не бувають зайвими і можуть знадобитися і в повсякденному житті.
Адміністратори сервісних центрів кажуть, що їхня мета – створити такі умови, щоб відвідувачі не відчували себе людьми, яким щось недоступне.