Фольксваген змістив Ланос із п'єдесталу «народного автомобіля» українців
Довгі роки ЗАЗ Ланос та інші різновиди цієї моделі займали перший рядок рейтингу перепродажів в Україні. Проте безпрецедентне нульове розмитнення 2022 року переломило цю тенденцію. Небачений раніше вибір на внутрішньому ринку змушує українців відмовлятись від ланосів, які утримували свою популярність виключно за рахунок низької ціни. Новим фаворитом наших співвітчизників став Volkswagen Passat.Volkswagen Passat вперше був представлений в 1973 році йому спочатку хотіли привласнити тільки індекс 511, однак згодом вирішили зупинитися на власному імені, Passat, за аналогією з атмосферним явищем, яке визначає клімат на планеті. Спочатку пропонувалося чотири типи кузова: 2- і 4-дверні седани, а також 3- і 5-дверні хечтбеки. Стиль автомобіля був розроблений італійським дизайнером Джорджетто Джуджаро.
Традиційну топ-двадцятку продажів за місяць склав Інститут досліджень авторинку. У вересні, що пройшов, повною мірою виявилися відкладені наслідки весняно-літнього безкоштовного розмитнення. Багато привезених автомобілів саме зараз знайшли своїх нових власників усередині країни. Окрім пасатів та ланосів, до топ-5 увійшли такі світові бестселери: Skoda Octavia, Volkswagen Golf, Renault Megane.
Незважаючи на різко збільшену кількість вживаних іномарок усередені країни, дефіцит запчастин українцям не загрожує. Завдяки маркетплейсу Автопро знайти будь-які запчастини Ланос можуть як автосервіси, так і рядові автовласники. Тому покупці почуваються впевнено, набуваючи малопоширених раніше моделей. Так, у топ-20 вперше увійшли хіти американського ринку Hyundai Sonata та Mitsubishi Lancer. А ось ВАЗи більше нікого не цікавлять – з усіх моделей у топі затрималася лише «дев'ятка», але, варто очікувати, що й її незабаром замінять.
На думку експертів, Ланос також продовжить втрачати популярність і вже до кінця року може залишити топ-10, витіснений іншими привезеними з-за кордону моделями. Однак потім, цілком імовірно, може повернути свої позиції. Оскільки після припинення дії пільг та враховуючи обмеження на виїзд для чоловіків, надходження авто з-за кордону значно скоротилося. Це завадить процесу оновлення українського автопарку, який наразі йде повним ходом. Проте лишається надія на електромобілі, пільги на ввезення яких продовжують діяти. Попит на електромобілі зростає і причин його падіння наразі немає. На даний момент у топ-20 моделей, що найбільше продаються в Україні, немає жодної з електромотором, але наступного року вони можуть там з'явитися.