1. Незвичайні матеріали перших Nike
Білл Баурмен, засновник компанії Nike, був тренером з легкої атлетики в Орегонському університеті. Він із критичністю ставився до взуття для бігу, який у 50-х роках доводилося замовляти з Німеччини за високими цінами. Результат не завжди виправдовував вкладення. Вирішивши змінити ситуацію, Баурмен приступив до експериментів із різними матеріалами – від риб'ячої шкіри до оксамиту. На той час його учень Філ Найт активно тестував прототипи.
2. Від домашнього завдання до світового бренду
Філ Найт, студент і помічник Баурмена, якось отримав завдання скласти бізнес-план. Саме цей план став основою для створення компанії. Основна мета була у виробництві якісного взуття для студентів. У спробі заощадити було прийнято рішення про виробництво в Японії. Так 1964 року дует створив “Blue Ribbon Sports”. Найт продавав взуття прямо зі своєї машини, тоді як Баурмен продовжував свої інновації.
3. Логотип Nike всього за 35$
Для успішного бренду потрібен відомий логотип. Найт доручив це завдання студентці Портлендського університету, Керолайн Девідсон. Після низки пробних версій було обрано легендарний "Свуш". Шкарпетки Nike , пізніше випущені, стали одним із продуктів, на яких красувався цей знаменитий логотип. Забавний факт: Керолайн отримала лише 35$ за свою роботу.
4. Спочатку був логотип, потім назва
Коли настав час вибрати назву для бренду, варіанти відрізнялися: від Dimension 6 до Bengal. Але завдяки натхненному сну одного із співробітників, Джеффа Джонсона, було вибрано назву на честь грецької богині перемоги - "Nike".
5. Невдача дебютної серії Nike.
Перші футбольні черевики Nike, випущені 1971 року з новим логотипом, показали себе не з найкращого боку. Розроблені для теплих умов їх підошва не витримувала низьких температур і тріскалася навпіл. Цей недолік призвів до того, що з 10 тисяч вироблених пар черевиків більшість було продано за зниженою ціною 7,95 $.
6. Вафельниця як муза дизайну.
Баурман не втомлювався шукати ідеальну підошву для взуття, яке забезпечувало б краще зчеплення. Одного чудового ранку, насолоджуючись вафлями, він усвідомив, що рельєф вафельної форми може стати ідеальним рішенням. У запалі експериментів він вирішив використати сімейну вафельницю, забувши про шар антипригарного покриття. Вафельниця була втрачена, але завдяки цьому експерименту в 1974 з'явилися популярні кросівки Nike Waffle Trainer.
7. Доходи компанії
Кожну секунду Nike реалізує близько 25 пар взуття, що дорівнює 1000 $ за секунду, 60 000 $ за хвилину і астрономічні 604 800 000 $ за тиждень! Купити товари цього бренду можна в інтернет-магазині IdealSport.
8. Батьки Джордана наполягли на зустрічі із представниками Nike.
Майкл Джордан спочатку був не в захваті від ідеї зустрічі з Nike. Пройшовши великий шлях у спортивній кар'єрі у взутті Adidas, він прагнув змінювати звички. Незважаючи на наполегливі рекомендації його агента Фалька, Майкл погодився на зустріч лише після наполягань батьків.