НОВИНИ ГРАД » Статті » Реклама у блогерів: ефективний спосіб просування бізнесу
Реклама у блогеров: эффективный способ продвижения бизнеса
Читати grad.ua у  

У сучасних реаліях неможливо ефективно просувати бізнес без використання соціальних мереж. Блогери та лідери думок, рекламуючи товари та послуги, дуже впливають на свою аудиторію, тим самим збільшуючи продажі.

Українське агентство Vivid спеціалізується на просуванні товарів та послуг у соціальних мережах за допомогою інфлюенсерів, лідерів думок та блогерів. Послуга реклама у блогерів сприяла зростанню багатьох українських та міжнародних брендів. За допомогою цієї послуги можна вирішити багато завдань бізнесу – покращити впізнаваність бренду, збільшити продаж, підвищити довіру покупців, розширити цільову аудиторію і не тільки.

Рекламувати у блогерів можна будь-які товари (техніку, парфумерію, товари для саду, одяг та інше) та послуги (психологічні, юридичні, інформаційні, освітні тощо). Показуючи досвід використання товару чи послуги, блогер викликає довіру споживачів, чим зумовлено ефективність такої реклами.

Особливості послуги реклама у блогерів

Агентство Vivid пропонує різні варіанти надання послуги реклама у блогерів. Це може бути складний та масштабний проект з інфлюєнсерами або нативна інтеграція реклами до контенту лідера думок. Фахівці агентства допоможуть визначити оптимальний спосіб просування, залежно від особливостей та завдань бренду.

Особливістю реклами у блогерів є можливість познайомити цільову аудиторію з продуктом м'яко - не "в лоб", а створюючи особливий імідж бренду. Наприклад, реалізація гучного соціального проекту під егідою компанії покаже цільовій аудиторії важливість глобальних питань для вашого бренду. Це сприяє підвищенню лояльності споживачів та збільшенню постійних клієнтів, а відповідно – зростанню компанії у тривалій перспективі.

Запорука успіху реклами у лідерів думок – правильний вибір інфлюєнсерів, типу контенту та майданчиків для реклами. Для реклами у блогерів можна використовувати різні соціальні мережі – TikTok, Instagram чи YouTube.

Вибір блогерів здійснюється за кількома критеріями:

  1. Цільова аудиторія.
  2. Охоплення.
  3. Тип контенту інфлюєнсера.
  4. Органічність реклами у стрічці блогера.

Вибір типу контенту – інтеграція у випуски програм чи шоу, пости, ріллси, сторіс чи тик-токи, залежить від поставлених завдань для розвитку бренду. Це може бути різна комбінація контенту, що дозволить максимально ефективно рекламувати ваш продукт.

Переваги реклами у лідерів думок та блогерів

  • ефективність просування товару;
  • доступність послуги;
  • гнучкість;
  • високий рівень довіри споживачів;
  • можливість різноманітних проявів;
  • великі охоплення цільової аудиторії.

Агентство Vivid працює безпосередньо з майданчиками, тому проекти реалізовуються оперативно та прозоро. Фахівці компанії пропонують креативні та сміливі ідеї для просування продукту у блогерів, використовуючи унікальний контент будь-якої складності.




Схожі новини

Коментарі