Корпоративний мерч – емоції, які вміють продавати
Будь-який бренд прагне виділятись, закарбовуючи себе у пам’яті співробітників і клієнтів. Нерідко прийнятий на роботу працівник одержує подарунок із логотипом бренда, приміром, флешку чи кепку, котрі з часом можуть стати улюбленими. До того ж деякі клієнти здійснюють покупку, щоб отримати на додачу бажану брендовану річ. Так працює добре продуманий корпоративний мерч.
Для багатьох компаній корпоративні продукти стали невіддільною частиною їх існування. Їх застосовують для:
- підвищення лояльності працівників компанії;
- формування позитивного іміджу компанії;
- подарунків на конференціях та інших заходах;
- повідомлення громадськості про соціальну роль компанії.
Корпоративні продукти уособлюють цінності торгової марки та дарують позитивні емоції, спонукаючи здійснювати покупку знову і знову.
Як створити корпоративний мерч?
Вибір і виготовлення брендованих продуктів – це захоплива подорож, яка починається з вашого бачення бренда і завершується появою нової яскравої речі. У цьому процесі можна виділити наступні етапи.
- Усвідомлення того, хто ваша цільова аудиторія і що ви бажаєте їй сказати. Можливо, ваш бренд призначений для усієї родини або впроваджує новітні технології – це має бути відображено у мерчі.
- Вибір правильного продукту.Посуд, худі та канцелярські товари завжди знадобляться у побуті. Водночас маркування на нестандартних предметах, наприклад горщику для квітів, може підкреслити ексклюзивність товару і запам’ятатись надовго.
- Обрання соціальної місії продукту. Особливої прихильності клієнтів набувають мерчі, які нагадують про важливі ініціативи компанії: екологічні, створені на підтримку бездомних тварин тощо.
- Звернення до профільних компаній для створення мерча. Готовий продукт повинен відповідати високим стандартам якості, а матеріали, з яких він виготовлений, не мають завдавати значної шкоди довкіллю.
Мерч як місток між брендом і клієнтами
Усвідомлені бренди підтримують тісний зв’язок зі своєю аудиторією. Сучасні компанії застосовують найвигадливіші методи утримання споживача, як-от релізи брендованих продуктів за участі знаменитостей або презентації в незвичних місцях. Крім того, перевіреним маркетинговим ходом є додавання на продукт QR-кодів, які переадресовують клієнта до спеціальних пропозицій, перетворюючи взаємодію із продуктом на цікаву гру.
Найважливішою частиною корпоративного мерча є його емоційне забарвлення, тому даруйте своїм клієнтам та колегам не просто речі, а теплі спогади та приємні асоціації.