Споживачі можуть повернути гроші за газ, якщо вони змінили постачальника, але оплатили рахунки за блакитне паливо попередній компанії. Про це повідомили на сторінці Нафтогазу у Facebook.
Для цього клієнту потрібно:
- звернутися особисто до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати
- попередня газопостачальна компанія протягом п'яти робочих днів має надати вам відповідь та повернути переплату
У компанії зазначають, що лише клієнт має право забрати свою переплату у попереднього постачальника газу. Дієвого механізму щодо переводу коштів або взаєморозрахунків між постачальниками не існує.
Це означає, що гроші можна отримати лише фізично. На вашу банківську картку чи до нового постачальника вони не надійдуть.
Якщо попередній постачальник ігнорує письмової вимоги щодо повернення переплати, споживач може отримати компенсацію в розмірах в порядку встановлених Мінімальними стандартами та вимогами до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу.
Сума компенсації подвоюється, а якщо термін надання компенсації прострочено на понад 90 днів - надається у п'ятикратному розмірі.