«Інфоксводоканал» збільшив кількість "Кротів», тепер мінімум одна бригада з тампонування каналізації є в кожному районі Одеси. Наявна заборгованість — не привід і далі відкладати рахунки за воду убік. Для того, щоб одесити отримували послуги водокористування в повному обсязі, Інфоксводоканал змушений вдатися до жорстких заходів впливу на неплатників. Одна з них – ndash; відключення квартири боржника від системи водовідведення за допомогою спеціальної системи «Крот». Як це відбувається – бачили наші кореспонденти.
Ситуація із заборгованістю перед водопостачальною організацією в Одесі – критична. Загальна сума боргу абонентів перевищує 200 мільйонів гривень. Тому «Інфоксводоканал» збільшив кількість "Кротів», тепер мінімум одна бригада з тампонування каналізації є в кожному районі Одеси. Сьогодні фахівці відключили від каналізації одну із квартир висотки, розташованої на вулиці Корольова 69/1.
Наталія Стефанюк, начальник Київської абоновідділу філії Інфоксводоканал: Сьогодні ми проводимо відключення у Київському районі злісного неплатника за адресою вулиця Академіка Корольова корпус 1, квартира 68. Сума заборгованості складає близько 9,5 тисячі гривень. на неодноразові наші попередження абонент не реагує. Оплату за послуги, що надаються, він не здійснює з 2009 року.
Для того щоб перекрити каналізаційний стояк, що знаходиться на 8 поверсі, представникам Інфоксводоканалу не потрібно заходити до квартири. Бригада фахівців піднімається на дах будівлі та всього за 30 хвилин встановлює спеціальну заглушку, яка блокує каналізаційний вхід у квартиру. За словами начальника Київського абоновідділу Наталії Стефанюк, Інфоксводоканал вдається до таких заходів лише тоді, коли неплатник з «вагомим боргом» не йде на контакт і ніяк не реагує на повідомлення.
Наталія Стефанюк, начальник Київської абоновідділу філії Інфоксводоканал: Таких абонентів понад 4 тисячі. Це по Київському району? – Так. Загалом близько 8 мільйонів заборгованості Київського абонтоділу.
Тампонування каналізації діє на неплатника практично відразу ж, - розповідає Наталія Стефанюк. Максимум протягом тижня боржники поспішають сплатити рахунок. В Інфоксводоканалі нагадують, що всі витрати за повторне підключення до системи водовідведення також лягають на плечі абонента.
Наталія Стефанюк, начальник Київської абоновідділу філії Інфоксводоканал: З боржниками ми працюємо. Спочатку ми їх попереджаємо, розносимо їм попередження, повідомлення про заборгованість, досудові попередження, тампанування попередження. Потім, якщо на нього не впливають жодні наші попередження, ми вдається до крайніх заходів - подання до суду або відключення.
Сьогодні в «Інфоксводоканалі» розпочато власне виробництво модернізованих "Кротів», які пристосовані до роботи у всіх багатоповерхівках міста, незалежно від їх конструктивних особливостей. Таким чином, запевняють в «Інфоксводоканалі», незабаром «Крот» прийде до кожного злісного неплатника.