НОВИНИ ГРАД » Статті » Як рекламувати доставку суші?

Як рекламувати доставку суші?

Читати grad.ua у  

Для просування будь-якого бізнесу потрібний глибокий аналіз конкурентів, команда маркетологів та гроші. Доставка суші особливо потребує реклами, оскільки подібні заклади зазвичай не мають залів для обслуговування клієнтів. І щоб клієнт зміг замовити суші додому, він спочатку повинен дізнатися про існування цієї доставки.

У цьому матеріалі розповімо, як правильно рекламувати доставку суші. Які маркетингові прийоми та варіанти просування зазвичай використовуються. Як хороший приклад наведемо популярну в Дніпрі доставку сушіКотоСуші - правильний дизайн, зручний інтерфейс, індивідуальний стиль та довгострокова маркетингова стратегія просування.

КотоСуші

Аналіз регіональних конкурентів

Кожна доставка суші працює у певному районі (місті), обслуговуючи клієнтів з-поміж місцевих жителів. Тому при розробці маркетингової стратегії проводиться глибокий аналіз регіональних конкурентів, які можуть становити відчутну конкуренцію у вибраній локації. Які параметри аналізуються:

  • час роботи доставки суші;
  • наявність сайту та сторінок у популярних соціальних мережах (Facebook, Instagram);
  • якість контенту та індивідуальність стилю;
  • асортимент суші та ролів;
  • час та способи доставки;
  • відгуки про доставку до Google та інших тематичних майданчиків;
  • способи просування, що використовуються.

Аналіз конкурентів – найважливіший етап, що дозволить побудувати ефективну маркетингову стратегію.

Як рекламувати доставку суші

Щоб доставка суші додому була популярною, потрібно використовувати всі доступні рекламні інструменти. Але перш ніж переходити до маркетингу, необхідно визначити цільову аудиторію, дізнатися про бажання потенційних клієнтів, їх звички та переваги.

Правильні маркетологи перед запуском доставки опитують серед мешканців цільового району. На основі отриманих відповідей збирається зразковий портрет потенційного клієнта, на основі чого створюється стратегія просування.

КотоСуші

Які рекламні інструменти використовуються:

  1. Унікальний сайт із індивідуальним стилем. Дуже важливо створити сайт, який зможе привертати увагу потенційних клієнтів, підштовхувати їх до корисної дії (оформлення замовлення). На цьому не варто заощаджувати.
  2. Блок із SEO-статтями на сайті. Правильно написані тематично тексти просуватимуть сайт у пошуковій системі Google.
  3. Тимчасові або постійні рекламні кампанії Google з прив'язкою до району роботи доставки.
  4. Купівля рекламних місць на міських сайтах та авторитетних онлайн-майданчиках.
  5. Просування у соціальних мережах (SMM маркетинг). Ведення сторінок та груп, нарощування клієнтської бази за рахунок акцій та живого спілкування. Замовлення рекламної реклами.

Крім просування в інтернеті можна замовити офлайн рекламу. Наприклад, буклети у найближчих магазинах та супермаркетах, рекламні плакати, можливо навіть білборди. Часто використовують рекламу на місцевому міському радіо, щоб підвищити впізнаваність бренду. Якщо докласти зусиль, вкласти кошти у просування, кожен мешканець району геолокації доставки с часом зможе та захоче замовити суші додому.




Схожі новини

Коментарі