ГРАД » Новости компаний » «Стійка сільськогосподарська торговельна мережа у Чорноморському басейні – AgriTradeNet»
«Стійка сільськогосподарська торговельна мережа у Чорноморському басейні»
Читать grad.ua в  

У місті Одеса 18-19 вересня 2019 року відбулася зустріч партнерів проекту «Стійка сільськогосподарська торговельна мережа у Чорноморському басейні – AgriTradeNet» eMS BSB 383, що реалізується у рамках Спільної операційної програми «Басейн Чорного моря 2014-2020».

Даний проект спрямованний на підвищення спроможності місцевих виробників, їхніх можливостей для географічної сертифікації, ідентифікації та встановлення зв'язків між бізнес-організаціями у басейні Чорного моря, які на місцевому рівні підтримують роботу цих виробників.

Головною метою проекту затверджено – створення зв'язків між регіональними брендами, місцевою громадою та регіоном для підтримки просування та подальшого розвитку місцевих продуктів. Сертифіковані місцеві продукти можуть впливати на розвиток місцевого бізнесу та впливати на інші продукти – підвищити їхню цінність, посилити інтеграцію в сільській місцевості та підвищити вартість місцевих ресурсів.

У ході зустрічі обговорювали досягнуті результати і майбутні активності, серед яких виставка місцевих продуктів, яка пройде у місті Одесі в 2020 році за участі європейських партнерів. Також були оголошені очікувані результати від проекту «Стійка сільськогосподарська торговельна мережа у Чорноморському басейні – AgriTradeNet», а саме:

  • збільшення транскордонних зв'язків для торгівлі та модернізації в аграрному та суміжному секторах Чорноморського басейну;
  • збільшення транскордонних можливостей торгівлі для сільськогосподарської та агропромислової продукції;
  • забезпеченння безпечного виробництва важливих сільськогосподарських продуктів;
  • разроблення ІТ-інструментів для збільшення потужності місцевих виробників - опубліковання наукових доповідей про місцеве законодавство з безпеки виробництва традиційних продуктів, звіт про місцеві брендингові можливості та вивчення міжнародних торговельних зв'язків для цього виду продукції.
  • розвинений місцевий виробничий ринок для просування традиційної сільськогосподарської продукції в сільській місцевості.

Під час розгляду (обговорення) проекту, було розглянуто питання розвитку майбутніх активностей, які діляться на кілька груп.

1-а група. Поліпшення співпраці організацій у БЧМ = ГО/Кооперативи/Союзи + Торгово-комерційні палати + Місцеві установи:

  • дослідження місцевих сільськогосподарських продуктів = місцевих регіональних продуктів, які мають потенціал для отримання географічного значення / можуть бути розміщені під «зонтиком місцевого бренду»;
  • вивчення законодавства щодо виробництва цих сільськогосподарських продуктів та потреб місцевих виробників;
  • дослідження можливостей міжнародної торгівлі цими продуктами.

2-а група. Підвищення спроможностей місцевих зацікавлених організацій:

  • хороші приклади для вирівнювання спроможностей місцевих виробників: створення місцевого виробничого центру для бджолярів;
  • місцеві тренінги щодо процесу сертифікації місцевого брендингу та географічної ідентифікації;
  • тренінги з підвищення кваліфікації у міжнародних торговельних методах сільськогосподарських традиційних продуктів.

3-я група. Заходи з популяризації місцевої продукції: діяльність із капіталізації:

  • створення місцевого ринку виробників, де місцеві виробники будуть представляти свою традиційну сільськогосподарську продукцію;
  • встановлення зв'язків між виробниками БЧМ за допомогою спільних інструментів просування та продажу, ІТ - інструментів онлайн-маркетингу та торгівлі;
  • конференція стосовно потенціалу географічно-виявлених традиційних продуктів та зустрічі щодо місцевих традиційних ринків у БЧМ - обмін досвідом;
  • cпільний діловий захід місцевих виробників БЧМ із вже зареєстрованими регіональними брендами.

На заході були присутні європейські партнери проекту:

  • Торговельна асоціація м.Салоніки, Греція (Провідний бенефіціар)
  • Торгово-промислова палата м.Бургас, Болгарія
  • Фонд сприяння розвитку малого та середнього бізнесу приватних підприємств м.Галац, Румунія
  • Бізнес-асоціація "Центр бізнес-консалтингу", Молдова
  • Муніципалітет м. Деміркей, Туреччина
  • Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Партнеры проекта

За більш детальною інформацією та останніми новинами запрошуємо на офіційний веб-сайт проекту www.agritradenet.eu


Комментарии